Meri-Mel tosbiksmoms Ben de var gereksiz bence ya hele çocuklu evde risk önceden hoşuma gidiyordu kahve falan içiyorduk onun ışığında renk renk ampuller almıştım şimdi sürekli çocuk girip üstüne düşürecek korkusu 🥴🥺
BuzluKahve tosbiksmoms evin dekorasyonuna bağlı. Ben çok seviyorum. Akşamları iki lambader, perde led ve yılbaşı ağacı ışıklarıyla içim açılıyor
tosbiksmoms Meri-Mel bende almayı düşünüyorum hoşuma gidiyor ama ağaç sonuçta ne kadar kullanişli bilemedim.
tosbiksmoms BuzluKahve bende seviyorum normal şapkali lambaderler bana demode gelmeye başladi bu ahşaplar dikkatimi çekiyor ama ağaç ya sonrasında sıkılırmıyım aceba diye düşünüyorum.