vildan95 aşıyı olduğu zaman bu hastalığa yakalanma ihtimali hala var. Ben acaba mı demiştim ama sonra aşıyı olup yakalanan çocuklarla aşı olmadan yakalanan çocuklar arasında fark olduğunu burda defalarca okudum. Maalesef hastanede yatmaya kadar uzanan bir süreç var. En hafif atlatmanın yolu da bu aşı. Eğer aklınıza bu düşünce gelirse sizinde bu konuda ki deneyimleri okumanızı tavsiye ederim. Maddi güç yettikçe tüm aşılar yaptırılmalı bana göre. + Hiçbir yan etki yaşamadığımızıda belirtmek isterim