Merhaba ben bebeğime şu büyük oyun matlarından aldım ama bu bana çok ince geldi ya acaba markadan mı kaynaklı dedim ama diğer oyun matları da hep 1 cm yazıyor yani hepsi böyle ince mi ? Tamam ısı yalıtımlı soğuğu geçirmez falan diyor ama sanki böyle bebeğim düşse kafasını çarpsa çok korumayacakmış gibi ya da alttan böyle soğuk geçirecekmiş gibi ki halının üzerine koydum pek güvenemedim yani sizinkiler de böyle mi ona göre iade edeceğim. Zaten aşırı pahalılar asla bu fiyatlara değmezmiş yani 