Merhaba anneler benim bir kac sorum olucakk cevaplarsanız cok mutlu olurum. 1 ocakta bebegim 8 aylik olacak. Sorularim şunlar
1 bebegim gunde iki defa ek gida yiyo guzel yiyo veriyoruz vermezsek agliyo onun dışında emiyo geceleride emziriyorum ama 2 3 gundur cisli bez sayısı azaldi en fazla 5-6 oliyo normal mi ve asiri dolu doluda olmuyo
2 bebegim surunuyo gidip oyuncagini aliyo ismine tepki veriyo sesler cikariyo ama babildama ve emekleme yok. Bu ara bizi tutunup ayaga kalkmakta istyo dis de cikarmadi ilk cocugum be ben biraz endiseleniyorum bisey olucak diye normalmi