Merhaba,
10 aylık bir kızım var. Üstüne ne zaman değiştirmek için çıkarsak göbeği göğsü nereyi bulsa yırtarcasına kaşıyor. Öyle ki kıpkırmızı oluyor. Tırnak izleri çıkıyor ama asla canı acımıo. Kısa kollu zıbın giydiriyorum. Kollarını yırtıyor. Özellikle uyurken yapıyor. Herhangi bir kızarıklık yok vücudunda neden böyle yapıyor benzer durumu yaşayan var mı? Yediği içtiği besinler genel olarak aynı hepsini 3 gün kuralıyla verdim benim de yediğim içtiğim şeyler de bu değişme yok alerji olduğunu sanmıyorum.