Hullyaa benim hafif ateşlenme çıktı yıkadık dün gece su yordu demekki uyudu uyuyamadıkça gözlerini ovuyor kızartıyor beyaz tenli bide kıpkırmızı çıkıyo kremi sürdükçe azaldı gibi bakalım ne olcak acaba dişlerimi çıkıyo bilemedim bi gündüz bi akşam kusma oldu normalde olmazdı mama ile besleniyor bide yani anlamadım bugün bi tanıdık dişlerinin kaşıntısını kesmesi için dişine sürülen birşey varmış onu sor doktora dedi bide durması için zıp zıp al dedi bakalım düşüncedeyim ☺️