hellobitchs benim de su ara hasta oldugu zaman mama ve biberon kullanimi sebebiyle ve sonra kendi hastaligim sebebiyle emzirememem dolayisiyla memede cok kisa kalmaya basladi yine mama takviyesi de yapiyorum eds denemeye calisiyorum ama ya ben beceremedim ya da sondayi bebegim fark eder etmez birakiyor emmeyi