Kızlar bebeğim 2 aylık ve nerdeyse 10 gündür kakasini yapamıyor kayinvalidem poposuna 2 sefer çok küçük sabun parçacığı kattı o şekilde yaptı ama normal bi şekilde yapamiyor mama olarak hipp kullaniyorduk fışkırır şekilde kusma yapınca bebelac golda geçtik 2. Paket bitmek üzere ilkinde böyle bi sıkıntı olmadi 2. Ye basladigimizda oldu Mamadan kaynaklanmis olabilir mi sizin mama onerileriniz nelerdir