Kızlar instagramda bi doğum anısını okudum yorumlardan şey yazmış işte yatışım oldu açılmam vardı doktor gelene kadar ıkınırken doğurdm falan böyle bişey olabilir mi sizce olursa nasıl yani kendi kendine bebek bi anda fırlıyor mu anlamadm beni de doğum anında sancım varken odaya yatırdılar yanımda kimse yoktu sen ıkın falan dediler ama ben ıkınırken bile korktum çıkarmı kendi kendine diye yada çıkarsa mesela kafa çıkıyor kalan içinde mi kalıyor 😂 böyle olan var mı kendi kendine doğuran 🙈