Ben o dönemlerde
sabah kalkınca emzırıyordum ardından kahvaltı verıyordum, öğlen bırdaha emıyordu, uyutmadan önce meyve püresi yada yoğurt verirdim.
Uykudan sonra çorba + emzirme
Akşam da emzirme sonrası aksam yemegı
En son gece uykusuna yatmadan bırdaha emerdı uzerıne 120 ml mama verıp uyuturdum