ilkimocha Doğum yapalı 2 ay oldu ve iki gündür çok hafif kahverengi lekelenmem var regl mi olacağım acaba? Başına gelen var mı? Normal doğum yaptım 20 gün kadar sürdü kananamam şimdi lekelenme olunca tedirgin oldum.
gizemmumayy Ben sezaryen oldum.Kanamam 40 gün sürdü.4ay sonra hafif lekelenmem oldu.2hafta içinde de regl oldum.Gebelik şüpheniz yoksa yakında regl olabilirsiniz siz de.