Kızlar artık herşeye hayır yok diyor birşey diyorum dinlemiyor gidiyor bu süreç hep böyle mi gidiyor inatlaşmamak için çabalıyorum ama olmuyor işin sonu birbirimize sesimizin yükselmesiyle bitiyor dışarı çıkmak işkenceye döndü yatağına götüüyorum ben uyumayacağım diyor onu lütfen oraya vurma diyorum gülerek devam ediyor en sonunda elinden zorla almak zorunda kalıyorum bunuda yapmak istemiyorum kafasını o an dağıtmaya çalışıyorum artık sabrım kalmadığı için direkt onu oraya vurmuyoruz diyorum birkaç kez sonra elinden zorla alıyorum bu ne olacak böyle 🤦🏻♀️bunun için pedagoga mı gitsem fikir alsam kendim mi psikoloğa gitsem artık çığrından çıkıyor iş