Bebeğim doğduğu günden beri kafasını geriye doğru atıyor. Yay gibi geriyor kendini ve kafasını arkaya atarak uyuyor önceden düzeltiyordum sürekli ama artık yoruldum sanırım. 4 aylık şu an. Bu şekilde bişey yaşayan var mı? Ne zaman bitecek acaba 🥺😞 bu arada nöroloji bölümü gördü eeg’si çekildi, beyin mr çekildi hiç bir sorun yok çok şükür 🙏🏽 ama bu devam ediyor bu şekilde. Gazını bile çıkarırken kendisini arkaya atıyor 😏 yatarken altını değiştirirken yani sürekli. Bilgisi olan var mı lütfen beni bilgilendirsin ya 😒