Bebeğim özellikle akşamları 7den sonra ağlamaya başlıyor, sürekli emmek istiyor ve emerken de memeyle kavga ediyor, başka türlü sakinleşmiyor. Emzirmekten yoruldum açıkçası. Probiyotikli D vitamini ve sab simplex kullanıyoruz ama akşamları yine aynı. Artık sabrım tükeniyor var mı benzer durumda olup çözebilen anneler?