papatyam39_ Doktorumuz serum verdi de dün kullandık Serumun paketini istediğimiz zaman yine kullanabilir miyiz yoksa bitmesi için bir süre mi var
amazontuba papatyam39_ eğer paketli enjektörle içinden çekilen formda ise uzun süre kullanılır ama tek sıkımlık şişelerde ise o gün bitirin ya da atın
Minigiimm_ papatyam39_ ben eczaneden en küçük boy alıyorum 1,5 ay da bir değiştiriyorum dışarıda da kullanmak için e bebekden ufak serumfizyolojik damla aldım 5 ML Onlardan kullanıyorum
amazontuba papatyam39_ anladım inşallah boyutu büyük değildir ne kadar kısa sürede biterse o kadar iyi aslında sürekli kullanıyosanız biter zaten kaçlık olduğu arkasında yazar boyutlatı var onların
papatyam39_ amazontuba küçük bir boyut bebeğim üç aylık kaç ml kullanmalıyım acaba dün 1ml kullandım da pek fayda etmedi gibi bilginiz var mı
amazontuba papatyam39_ ben 2 aylık civarındayken sadece tıkandığında kullandım 1 bazen 2 cc ile açtım deneyin belki 2 cc daha iyi gelebilir bazen yarısını boşa sıkıyoruz çünkü en azından ben acemiydim öyle oluyodu🥲