Semkygsz Atacansu merhaba benımde oglum 19 aylık ama konusmuyor. Sizin bebeğiniz belli kelimeleri var mı söylediği
[silindi] Atacansu benım oglumda 16 aylık suan anne baba dede annane hadı atta alo mama dıyo 1 2 3 dıye sayıyo merhaba yapıyo tokalasıyo sızde farklılıklar neler yanı tam konusmuyo ama bunları yapması az mı ?
seydaac Atacansu benim kızım da 19 aylık. Hayvan seslerini çıkarabiliyor (hav, miyav, möö gibi), anne baba gel vs. Söylediklerimi anlıyor yapıyor önemli olan bu zaten.
Atacansu [silindi] oh maşallah erken konusmaya başlamış bizimkisi daha yavas yavas sanırım erkekler biraz daha geç konuşuyor sizinki kız mı erkek mi
[silindi] Atacansu bızımkı erkek ama cok konuskan butun gun bıseyler anlatıyo hayvanları goreuyo pısı havhav dıye onlara seslenıyo beklemedıgı bısey olunca veya sasırınca bıseye a aaaa dıye bagırıyo falan babasına benzemıs geveze olacak galıba 😂
aliannesi benimki de 19 aylık olmak üzere konuşmuyor. ıh ıhla anlatıyor hep derdini. hatta inanır mısınuz anne bile demiyor. baba dede var anne yok🤷🏻♀️ tam bir ay büyük bir kız arkadaşı var o şakıyor valla gayet konuşuyor. erkek bebekler daha geriden geliyor sanırım🤦🏻♀️
Nekwam Atacansu konusmak degilde su bikac gündür her söylediğimi tekrar ediyo kendi dilince suya du dedi bugün mesela 🤭 19 ay bir haftalik. Siz de var mi kelime yinede her bebegin gelişimi farklıdır.
zeynomm1 Atacansu benim kızımda 19 aylık konuşmuyor. Her derdini ağlayarak anlatmaya çalışıyor yada elimi tutup götürüyor. Su istiyosa suyun yanına, çişini yapmışsa bezin yanına götürüyor ama çiş su demiyor
aliannesi Mery12 maalesef.. 27 aylık ama pek konuştuğunu söyleyemem. belli kelimeler var, algıları da gayet açık hatta kendi dilinde geveze bile diyebilirim ama normal 2-3 kelimeli cümleler vs yok. diğer bütün her şeyinormal.
dunyam2020 Atacansu 15 ayının ıcınde oglum baba mama dede cıcış abla abi dıyor canı ısterse .baybay alkıs yapıyor az mı acaba bılmıyorum
Enesim 19 aylığız biz de 20 ye yakın kelimesi var sanırım, hayvan seslerini çıkartıyor, organlarının bazıları sorunca gösterir , 2 li cümle kuruyor arada , anne gel, ali gitti , kapıyı aç gibi.