Et türlerini çiğ tüketmeyin deniliyor ama en çok yapraklı sebzeler ıspanak kıvırcık marul gibi sebzelerde de oluyormuş. Hatta yumurtada bile. Nelere dikkat etmek etmek lazım? Nasıl tüketmek lazım? Özellikle hangi ürünlerde olma olasılığı yüksek? Tenyası, kurdu bilmem neyi çeşit çeşit var . Kimisi şunu demiş yahu zaten ateşte pişiyor parazit tenta kurtmurt kalmaz ye gitsin diye. Şimdi bu işin doğrusu ne ? Diyelim pişirdik yedik sonradan baktık ki parazit var. Tehlike durumu nedir? Bu konu ile hangi bilim grubundan doğru bilgiye ulaşabiliriz? Ben bir bakayım dedim ama hep bulduklarım tıp doktorlarının insanın vücuduna girdikten sonraki kısmıyla alakalı ve nasıl tedavi olacağıyla ilgili. Asıl merak ettiğim başta da sorduğum gibi öncesinde hangi gıdalara nelerle ilgili dikkat etmeliyiz ve hepsinin tehlike boyutu aynı mı ? Umarım uzmanlığı olan bir annemiz aramızdan çıkar ama illa annelerimizden bilgisi olan veya başından parazit olayı geçen annemiz aydınlatabilir bizleri