CaganikoFernandez
Bebeğin ihtiyacına göre gözlemleyip 3 saatte bir 90 ml verebilirsiniz, benim bebeğim daha sık ve az beslenmek istiyordu 2 saatte bir 60 ml veriyordum.
Doktorlar ve emzirme danışmanları her öğünde önce emzirip arkasından mama ile tamamlamayı öneriyor.
Örneğin emzirme sonrası 60 ml vermeyi deneyebilirsiniz, bitiremezse bir sonraki öğünde 45 denersiniz. Ya da az gelirse 90 denersiniz.
Bazı bebekler süt tatlı gelince arkasından mama yemek istemeyebiliyor, öyle olursa da bir öğün mama bir öğün meme şeklinde sırayla da besleyebilirsiniz