Merhaba sevgili anneler,
Oglum 19 aylık ve 3 üst 2 alt kısımda olmak uzere toplamda 5 tane disi var. Ayına gore normal mi bilmedigim icin sizlerinde fikirlerini almak istedim. Doktorumuza sormak acikcasi aklima gelmedi sorun teskil eden bir yorumlada karsilasmadim bugun bir post okuyana kadar 😅
Sizin bebeklerinizin kac tane disi cıktı?