Eceee94 Kızlar belim ve kesi izi olan yer de adetime yakin zaman zaman yanmalar oluyor bu doğum sonrasj oldu ve aklıma yapılan igne geliyo belde hassaiyet yapar ağrı yapar diyenler vardı sizdede oluyormu