dilo_ss Oyy yenidogan zamani… benim için resmen felaket gibiydi benim bebeğim de ne gece ne gündüz ya beş dakika uykuya dalmaz mı bir çocuk.. dalmadı uyumadı hiç .
O kadar amaaa o kadarr zor ki seni çok iyi anlıyorum eğer destek alabileceğin biri varsa çağır mutlaka annen kardeşim kayınvaliden vs tek olmak daha ürkütucu oluyor öyle günlerde.
3-4 aya kadar biraz daha duzeliyorlar herhalde.. benim gaz için yapmadığım masaj duş damla sesler kalmamıştı artık.
Rabbim kolaylık versin canım, gerçekten geçiyor 😊 ama işte geçene kadar o süreç çok zor bunu en iyi ben bilirim 💝💝