Minigim38 hiç ben bin TL m olmadı eğer olsaydı heosini deli gibi harcardim niye çünkü hiç olmmamis oldu diyelim kurusu kuruşuna yerim harcamalar yemekler vs çünkü birikim yaomaya değmiyor birikim yaparsın yarın için bı bakarsın eşin gelmiş aşkım şuna lazım buna lazım demiş hayattan sogumussun o yüzden yiyin olcez gitcez zaten bosverin yiyin