Kızlar fikir istiyorum pazartesi işe başlayacağım 6.45 te iş başı yapıyorum çocuğum 3 Ay 15 günlük annem hemen arkamda oturuyor eşi ile gündüz o bakacak işim 2 dolu 2 boş şeklinde annemle öncesinde işte sabah erken gideceğim için 2 gün bizde kalsın 2 gün sizde diye konuştuk ama şu an mantıklı gelmiyor hem alışkanlık açısından uyku durumu felan hemde uykuya ben 9.30 10 gibi geçiriyorum annemin eşi o saatte uyumaz o yüzden istemiyorum ama diğer türlü de saat 3 4 5 arasi kalkıp besleme yapıyorum hazırlanıp çıkmamız uzun sürüyor o saatten sonra uyumayıp hem kendim hem bebeği mi hazırlayıp soğukta bebeği anneme bırakmam gerekiyor bu da oldukça yorucu olacak ne yapsam bilemedim akıla ihtiyacım var biraz