Kızlar kızım 14 aylık olacak 1 ocakta ve şuan sadece baba diyor başka bisey demiyor tabiki her bebeğin gelişimi farklı ama çevreme bakıyorum bizden küçükler bile birkaç bisey soyleyebiliyor ben kitap okuyorum, konuşuyorum sürekli kızımla ama yok anne bile dedirtemedim normal mi yoksa endişe etmeli miyim yaa