Ozturkkk metemom_ bendede egzama var ayni durumdayiz, gerekmiyor sicak suda deterjani cozdurup lekeli yere dokul bekletin sonra makinaya atin guzel cikartiyor
metemom_ Ozturkkk o kadar zorluyor ki bu durum beni mama önlüklerini zıbınlarını doğru dürüst yıkayamıyorum yeni kıyafetleri bile hep lekeli çok canımı sıkıyor
gmz10 metemom_ kaka olanları beyaz sabunla arıtıp koydum ama lekelileri direkt koyuyorum. Sadece suyla arıtıp da konsa bir şey olmaz gibi ama bilemiyorum
byzyldz canissmom ben memnun kalmadım :( birazını çıkarıyosa birazını bırakıyor tam çıkarması için çitilemek lazım heralde
aydint Poxy leke çıkarıcı sıkın ve 60 derecede yıkayın, kakalı zıbınlarda dahî memnun kaldım, çitileme yapmaya gerek kalmadan
Ozturkkk metemom_ ürederm lipo %10 emülsiyon nemlendiricisini kullanmanizi tavsiye ederim. Benim ellerimi ve ayaklarimi ciddi derecede sarmisti sedef surekli nemlendirerek desteklemek gerekiyor
Esinzhl metemom_ evet mağazasında veya online alabilirsiniz çizilmeye falan gerek kalmıyor suda bir gece bekletip direkt makineye atıyorum. Liyafetler tertemiz.