deleted20517 Deletedmom_206 afiyet olsun,benim küçük hanım bu aralar yeme reddi yaşatıyor resmen bişey yemiyor,sadece 1 tüm haşlanmış yumurta salatalık ve birkaç lokma ekmekle reçel yedi 🤷🏻♀️
Deletedmom_206 deleted20517 Dönemsel olabiliyor. Kabızlık mesela iştah azaltıyor. Benim oğlumda dün kahvaltı haricinde her zamankinden az yedi. Hiç karışmam ne kadar yerse. Dün az yediği için bugün acıkmış Dönemsel oluyor normal☺
deleted20517 Deletedmom_206 yaa inşallah öyledir çünkü çok seçici olmaya başladı istediği herseyide yaparım ama yinede pek yemiyor, teşekkür ederim 🤗
Deletedmom_206 deleted20517 Benimki de sebze konusunda öyle. Ama sevdiği şekiller var o şekilde yediriyorum. Ispanağı gözleme içinde yediriyorum. Kabağı vs mücver yapıyorum. Makarna sosu yapıyorum sebzeleri filan. Öyle yediriyorum 😊
deleted20517 Deletedmom_206 aa banada fikir oldu bende öyle deniyim,benimkide yeşil sebzeleri asla yemiyor