Arkadaşlar oğlum 13 aylık olacak 1 hafta sonra. Aşırı sık uyanıyor. Saat 2-4-6 hep kalkıyor. Emziği bıraktırdım 11 aylıkken. Biberonu emzik niyetine kullandığını düşünüyorum. Ama mama yapıp veriyorum mamayı da bitiriyor. Doktora sordum gece beslenmesini kesmeli miyim diye hayır daha çok küçük içiyorsa ver dedi. Suluğu ile su veriyorum ama geri aldığım gibi ağlıyo. Gece beslenmesini ne zaman kestiniz ne yapmalıyım bilmiyorum yenidoğan gibi kalkıyoruz elli kere