ballibadem_ Birkaç gün önce dudak birleşim yerim çatladı. Kuruluktan zannettim ama sonra değişik bir görüntüsü oldu. Hayatımda hiç uçuk çıkarmadım kimsede yakından da görmedim o yüzden bilmiyorum bu uçuk mu bakar mısınız lütfen çok tedirgin oldum
ZeydsMom ballibadem_ ucuga benzemiyor bu agiz kenarlarinda yara olur ya ona benziyor. Catlak gibi yakiyor bide.
ballibadem_ ZeydsMom inşallah öyledir ya çünkü çatlakken o kadar çok dikkat etmedim bebeğim uyuturken yüzüme dokunuyor illa denk gelmiştir. Ama şimdi böyle olunca uçuk mu diye çok korktum
ZeydsMom ballibadem_ internete bakin agiz kenarinda yara ayni oyle gorunuyor. Yaygin bisey bu. Ucuk kabariyor. Kucuk sivilceler oluyor uzeri sanki. Partlayacak tarzdan
ZeydsMom surprizbebe ucuk oyle olmuyir bu baya agiz kenari yarasi. Ucugun uzeri hicbirzaman boyle degil sivilce seklndedir
ballibadem_ ZeydsMom evet dediğiniz gibi yazınca yaraya da benziyor ama tam olarak nasıl emin olucam ya uçuğun başka bir belirtisi oluyor mu acaba hiç bilmiyorum internette ateş ağrı kaşıntı diyor ama öyle belirtiler yok bende
ZeydsMom ballibadem_ aciyor kasiniyo uzeri sivilce gibi oluyor kucuk kucuk patlayacak seklde. Sislik hissediyorsunuz o bolgede
ballibadem_ ZeydsMom yemek yerken ağzımı açınca acıyor orası ama kaşıntı yok patlayacak bi şey de yok
ZeydsMom ballibadem_ agiz kenari yarasi o zaman agzinizi acip kapatikca catliyor ve aciyor. Kuruluktan. Nemlendirin orasinu surekli