Kızlar merhaba, oğlum 35 aylık. Tuvalet eğitiminde 5. Günümüz. Birkaç kere lazımlığa yaptı fakat sıkışmadığı sürece asla yapmıyor. Mesela dün 16.00 civarı çişini yaptı ne öncesinde ne sonrasında hiç yapmadı ve bu sabah 10.30 gibi sıkıştığı için üzerine yaptı saatlerce tutuyor yapmıyor. Tuvalete götürüyorum oturuyor ama yapmak istemiyorum diyor veya yok diyor ama 5 dk sonra üzerine yapabiliyor psikolojik olarak yıpranmış hissediyorum ne yapacağımı da bilmiyorum biraz ilerleme kaydetmesi gerekmez mi çişi gelince söylemek gibi mesela bu arada normalde günde 2 kez kaka yapan bir çocuktu ama şimdi günlerce tutuyor eğitimin 3. Gününde dayanamadı ve o şekilde yaptı. Akıl verecek olan varsa bekliyorum yorumlarınızı teşekkür ederim şimdiden