tazeannisko bende ilk günden beri yıkamıştım. Şimdi 9ay her gün şimdi e kadar banyosu yaptım, masaj yaptım, bağışıklık böyle çok yüksek oluyor, hiç de hasta olmadı Allah’a şükür, uyku rutini de olmuştur. Yenidoğan zamanları zaten çok hapşırıyorlar her yeni koku olduğu için, sonra geçiyor korkmayın. Banyolarda iyice sıcak tutun oda, ve mutlaka banyo yaptığınız oda da giydirin,banyo dan sonra hep burnu temizledim her gün şimdi e kadar, oda da nemlendirici açık bütün gece, öyleyse bir kere bile burnu tıkanmadı benim tavsiyem 🌸