15 bucuk aylik sürekli evin icinde ordan oraya koşuyor ve kendini hiç bir şekilde esirgemiyor. Koşarken kapının kolonlarına çarpıyor kendini. Oturuyumda sakince oynayim demiyor. Kanepenin üzerinden inerken resmen atlıyor düşeceğini hiç bilmiyor annemle yaşıyoruz annem bu normal değil diyor kızlar değil mi gerçekten böyle cocuk görmedim diyor