elifela231223 Kizlar 20 gün önce spinal ile sezaryen oldum hiç geçmeyen kalça uyusuklugum var 3 gündür de ellerim ve ayaklarımda uyuşmalar oluyor geçiyor ama sağ el parmaklarimdaki uyusukluj hissi gitmiyor yaşayan var mı
funda94 elifela231223 herkeste farklı seyrediyor bende de boyun fıtığı olustu, uyusmada sadece karın bölgesinde war Rabbim şifa versin
sengulkara elifela231223 32 gün oldu bende spinalle yaptim doğumu ama bende de aynı sorun var sol ayak sol kol sol kasık cok ağrıyor uyusuyo elektriklenme var baya hastanede soyledim Dr a anestezi doktoruna götürdü beni bunlar 2 3 ay sürer demisti tek tarafli olması sinirlerde hasar mı bıraktı düşüncesi veriyor insana maalesef sinir sıkışmasından şüpheleniyorum
mervebb Herkeste farklılık gösteriyor bence bende spinal aneztezi oldum bendede inanilmaz şişlik kaldi bacaklarda 10 gun sonra gecti bide kolum uyusuyordu kimisindede bas ageiis cok olmus bende olmamisti
sengulkara elifela231223 benimki karıncalanma elektriklenme tarzi ve 2 gündür bütün vücuduma yayıldı maalesef nörolojiye randevu aldım gidecegim