ikibebek Bizim kız gece 12 de emer sabah 5 te kalkar 9 gibi tekrar kalkar birdaha da uyumaz zaten 36 günlük
Tuuce7 Kuzey-41 Tamam tam da merak ettiğim şeydi hep 2 saatte bir kaldırın dendi de ne zamana kadar diyecektim 😊 2 ay o zaman :) biraz da toparlanır hem pek minik baby
Kuzey-41 Tuuce7 aynen 2. Aydan itibaren uyandirmaniza gerek kalmicak kendisi acıkınca uyancak zaten bnm oglum tam 2aylik geceleri 3saatte bir kendisi uyaniyor☺️☺️