bebegim_ onlyy iyice içine sokmayın kenarlarına sürün içinede fayda ediyor birde aktardan nioli yağı alın kilodunuza 3 4 damla damlatın çok fayda ediyor ben ikisiyle rahatladım
twobabymom_ bebegim_ Ay hamileyim ve hamilelikten beri kroniklesmis mantar var bende de fitil kullanıyorum zalain krem kullanıyorum geçiyor tekrar başlıyor şimdi yavaştan kasinmaya başladı travazol krem bende kullanabilir miyim acaba
bebegim_ twobabymom_ kullanırsın canım ben hamileykende kullandım ama içine sürme sen kenarlara nioli yağı da çık rahatlatıyor
twobabymom_ bebegim_ ayy ikisini de deneyeceğim valla delirtmek üzere yoksa bu mantar beni sürekli tekrarlıyor resmen haftada bir
50krsvertirreekk onlyy bi idrar kültürü verin candida olabilir tekrarlayan şekeri hamur işini bi süre kesin kendinizi deneyin progestan fitil de iyi gelecektir
bebegim_ twobabymom_ tekrarlamak ne kelime delirtiyor adamı mavediyor sürekli kaşınıyor ve akıntı oluyor sürekli iç çamaşırı değişiyordum şimdi rahatladım biraz
twobabymom_ bebegim_ travazol aldim sürdüm aşırı bir kaşıntı var şuan sürekli yıkama isteği geliyor anca öyle rahatlıyorum gibi geliyor
HeeSenCokBiliyon onlyy benim de öyleydi mahvoldum bi de aşırı akıntı oluyordu yeşil yeşil böyle inanın en son sirkeli su ile yıkadım ve tuvalet kağıdını kullanmayı bıraktım her gün iç çamaşırımı değiştirdim günlük pedi bıraktım şu an hiçbir şey kalmadı çok şükür
bebegim_ twobabymom_ ara ara soğuk suyla yıkayabilirsin ama travazol sürmeden önce yıka soğuk suyla rahatlar kurula sonra sür özellikle uyucanda sür yat ki sürekli oraya dokunmazsın rahatalatır 1-2 güne
twobabymom_ onlyy kullandım hemde paket paket bana mısın demedi 1 hafta sonra tekrarladı ama nioli yağı kaşıntıyi aldı ilk yaktı bayağı sonra kaşıntı aldi
twobabymom_ bebegim_ inan çok teşekkür ederim yıkadım nioli yağı damlattim travazol a dayanamadım biraz yaktı ama sonrasında gerçekten rahatlatti
bebegim_ twobabymom_ ayyy çok sevindim canım düzenli kullan geçti diye bırakma en az 15 gün kullan rahatlatır ama kısa zamanda doktora gitmeye de çalış. Evet birazcık yakıyor ama dayan sonrasında inanılmaz bir rahatlama geliyor
twobabymom_ bebegim_ inan o kadar gittim ki doktora fitil verdi krem verdi yapıyorum ediyorum tekrar tekrar sanırım hamilelikten tekrarlıyor inşallah geçecek diye dua ediyorum hamileligimin en kötü zamanları mantar olduğum dönemler diyebilirim kusmalari filan geçtim artık o derece
Gul-42 onlyy bende aynı sekıldeyım okey prezervatıften oldu gıttım fıtıl aldım ıcınde uctane var gece koydum bugun 2. Koyacagım gecmezse krem alacagım mecbur