Bir tanıdığımın bebeği 9 aylik erkek bebeği var, emekleme sürünme hiç birisi yok sırr üstü aktivitelerini de sevmiyor. Ben normal bulmadım ama sağlık ocağı demiş ki kiloluya ondan. Bebekler hareketli döneme geçince kilo alımları yavaşlıyor ama tanıdığımın bebeği hızla kilo aliyor. Annenin moralini bozmak için normal değil doktoruna getir bence baksınlar da diyemedim. Emekleme sürünme olmaması normal mi? Bunlar olmadan direkt yürüyen bebekler var mı?