slnbglm bu normal bisey degilmiki? Kan gitmiyor ve uyusuyor ayak. Hepimiz kolumuz ayagimiz uzerine basili durursak hic haraket etmezse uyusmaya basliyor. Kan gitmedigi icin. Simdi mesala ayni durumdayim. Bende kucuklukten vardi doktorlar normal dedi hep. Hala da oluyor ayagim ustune otursam kolum uste dursam fazla haraketsiz. Kanda falam pihtilasmamdan supeleniyorlarda oda yok. En son normal dendi. Anormal bi durummuymuski