Bebeğim 61 günlük yüzü koyun ve kucakta dururken kafa kaldırması normal fakat dün doktor da iki eliyle kaldırdığında kafasını kaldırmadı. Bende hep karınüstü egzersizler yaptırdım hiç ona çalıştırmamıştım. Doktor elleriyle kaldırdığında kaldırmamasını pek beğenmedi fakat yüzükoyun yatınca kaldırdığını görünce tamam dedi. Böyle durumlar yaşayan var mı ve şuan kızım da sağ tarafa yatma kullanma eğilimi daha fazla