Merhaba bebeğim 4 gün sonra tam 2. Ayını dolduruyor 2650 gr doğdu suan 4 kg . son 2haftadır geceleri asla uyuyamıyor sürekli emmek istiyor emziriyorum 4-5 dk dalıp geri uyanıyor elleri ağzında kafasını sağa sola çevirerek meme arıyor ağlıyor saatlerce emzirdikten sonra uyuyor gündüz böyle bir problem yaşamıyoruz gündüz sütümünde fazla olduğunu düşünüyorum fakat geceleri ne kadar emzirsemde nafile belirli bi yerden sonrada memede uyuya kalıyor. Sizce geceleri mama takviyesine başlamalımıyım önerebiliceğiniz mamalar var mı gaz yapmayan güzel içerikli ?