Anneler dün burda bi postta uykuda sıçrama epilepsi belirtisi falan diye okudum. Oğlumda kolları örtülü uyurdu ve o zaman sıçramazdı sıçrasada çok az. Ancak son günlerde kollarını örttürmüyor öyle uyutuyorum dikkat ediyorum sıçrıyor uykusunda çok korkuyorum kafaya taktım öyle bir şey yoktur dimi ?😭😭