Kızlar bebişim 2.5 aylık olacak az kaldı eli kolu durmuyor sürekli çırpınıyor hareketli ve sinirli bir beyefendi bugün bi arkadaşımla görüştük benimkinden 1 hafta büyük oğlu var onunda bebek dümdüz duruyo elini kolunu çok oynatmıyor hangisi normal ya sizce geldikten sonra benimkinin tüm hareketleri gözüme batmaya başladı başını niye sallıyo kendini niye sıkıyo bir sorun mu var gibisinden aklıma takıldı ilk çocuğum