Merhaba arkadaşlarım
8 aylık bir oğlum var. Oğlum bildim bileli insan canlısı, gezmeyi seven, çok çok güleç bir çocuk. Birisi merhaba dese bağıra bağıra güler, uzaktan insanlara bakar güler çok dikkat çeler. Bir de tombul ele avuca gelen çok iştahlı bir bebe. Çok şükür. Bizim sorunumuz ne zaman dışarı çıkarsak mahvoluyoruz oğlum acayip nazar oluyor. Herkese gülüyor öyle böyle değil. Algıları açık, herkesle iletişim derdinde devamlı. Dışarı çıkarınca uçuyor havalara. Ama gecesi uyku yok bize. Krizlere giriyor. Nazar duası ile uyuyor kapatınca yine ağlıyor. Ne yapacağımı şaşırdım yardımcı olur musunuz