Hevesle hazırladığım hiç bir şeyi yemiyor en fazla 2-3 kaşık bazen o bile yok. Bi ara ona özel hazırlamaktan vazgeçip kendimize yaptığımız yemeklerden yesin rahat bırakayım onu da kendimi de dedim yok öyle de yemiyor. Bari devam sütü falan alayım geceleri yatmadan gündüzleri de bi kere ufak biberonla vereyim dedim onuda içmedi biberonla su hariç hiç bişey içmiyor suyu bile ağzında tutuyor oyun yapıyor ben teklif etmesem alıp içmiyor hep yanına koyarım suluğunu nabıcam böyle bilmiyorum.