Merhaba bebeğim 7 aylık 1 ay 10 gündür ek gıda başladık hediye gelmişti bize ama kızım kullanmak istemiyor kucağımda yemek istiyor bir de evime sığmıyor evim küçük olduğu için:( çocuk odasında dolap yatak ve şifonyer anca sığıyor bu da öyle ortada yolu kapatıyor. Evi geniş olanlar için birebir 🤣 belki süpürge açtığımda falan çarptıysam küçük çizikler vardır. Kırık vs kesinlikle yok zaten sıfır neredeyse. 4 kere oturmadı. Site fiyatını koyuyorum buraya. Bir de evde çektiğim fotoğrafını. Ben 1200₺ den kapıyı açayım. Pazarlık sünnettir ❤️

https://mutluresim.com/images/2024/12/27/1MSJEP.jpeg](https://)