seymena
Bende bebeğim yeni doğdunda eşim bir kaza atlattı ve 3 ay sıkıntılı bir sürece girdik eşim yanımda olamadı hastanedeydi bende ailemin yanında kaldım.
Oranın stresinden sanırım emmeyi bıraktı ve bende asla sakinleşmiyordu. Halbuki bebekler annede babada sakinleşir derlerdi ama onun bi suçu yoktu bütün stresi ister istemez yansıtmıyorum desemde yansıtan maalesef bendim.
Annemde kardeşlerimde omzunda uyurdu bende durmazdı. Kıskanırdım çok hatta bi kere kardeşim uyuduğunda bana vermişti öyle durmuşdu çok zoruma gitmişti.
Ama şimdi çok şükür hayatımız düzene girdi babası bende sağlıkla yanındayız.
Ve benim bebeğimde 9 aylık anneme aynı cümleyi kurdum ben yanında olmasam beni aramıyor ağlamıyo bile dye.
Ama bu sevmiyor değil tabiki seviyo gözlerimin içine ayrı bakıyo hissediyorum. Sadece kalabalıkta büyüdüğü için ve annemlerde hep olduğu için onları ailesi bilip ayrı görmüyor.
Yabancıları gitmek istemediğinde yada yanlarında bensiz durmak istemediğinde anladım. 🌸
Demem o ki sen annesin oda senin bebeğin bu bağı oda sende yok sayamazsınız istesenizde.
Ne düşünürsen ne hissedersen su gibi emiyorlar o yüzden böyle şeylere takılma sen onun için dünyada teksin 🤍 ve öylesinde 🫶🏼