alpik3461 gullukorkmaz çok zorda kalınca hastanede yaptırıyordum çünkü gazdan dolayı yemeleri emmeleri içmeleri olmuyor
gzmmt gullukorkmaz 15 günlüktü çığlık çığlığa gittik hastane iki bez doldurdu çocuğum çok sıkışmıştı sonra uzun uzun uyudu o gece yaptırmak zorunda kalmıştık yani bir kere
seyma51 Ben 2 kere yaptırdım 1 tane de kendim yapmak zorunda kaldım ama doktorlar önermiyor bağırsakları tembelleştirdiği için
mmiross Ben de iki kere yaptırdım ama sadece kakasina faydası oluyor gaz açısından rahatlatmadigi için bir daha götürmedim hastaneye koligiz çok zor geçiyor ama sabrediyorum