Urunzeynep Göğüslerim yara oldu bazen kanıyor krem falan fayda etmiyor ayva çekirdeği jelide yaptım kullandım oda pek bi ise yaramadı şimdide emzirdikten sonra ağrımaya başlıyor omzuma sırtıma kadar başına gelen varmi önerisi olan çok canım yaniyor
Deletedmom245 Urunzeynep tahin yağı sürün geceleri açık yatın ve sütyen kullanmayın orayı nemli değil kuru tutun geçecektir. ben 30 gün çektim o acıyı göğüs uçlarım yarıldı resmen düştü tekrar uç çıktı. Tahin yağı ve tereyağı sürdüm her gün 1 haftada düzeldi
Hulya12 Urunzeynep e bebek gögüs kalkan seti canım 1 haftada iyilestirdi benim gögüslerimi hala kullanmayaca devam ediyorum
Bisaniye Urunzeynep ben internetten mumsy natural krem ve temizleme losyonu almıştım. Onlarla birlikte bir de aventin göğüs kalkanını kullanmıştım çok faydası oldu zamanında
Znrkrgl Benim de aynı şekilde dojunamıyorum bile , hafif de ucu şiş gibi inmiyor , ne yapmak gerek hangi bölüme gidip göstermek gerek acaba
Urunzeynep Znrkrgl sağlık ocağı hemşiresi havalandir sütünü sur krem sür dedi yaptım hepsini genel cerrahi bakar dedi acile gitsem bakarmi dedim bakmaz dedi eşimi bekliyorum gelince gitmeyi düşünüyorum fikir aliyim dedim
Urunzeynep Deletedmom245 geceleri açık yatıyorum göğüs pedimi sürekli degistiriyorum ama açık yatınca sütüm akıyor
Derincanan Hulya12 zeytinyağı Doğumdan sonra bi hafta çektim ben ama hep zeytinyağı her emzirmemde başka bişey bilmem 🤷♀️ geçmiş olsun canım
Deletedmom245 Urunzeynep göğüs pedi kullanmayın güç içinde oda haliyle akan sütü çektiği için orayı tahriş ediyor yaranız geçtikten sonra rahatlıkla kullanabilirsiniz. DOktorum bana kullanma yara varken demişti. Sütyen takma tişört giy aksın sütün sık sık tişört değiştir birşey olmaz demişti
Urunzeynep Deletedmom245 hm kullanmayayim ozaman dediginide deniyeyim cok tesekkur ederim canım inşallah geçer dayanılacak gibi değil
Urunzeynep Hulya12 canım yakinimda e bebek yok bu karda çocuğu bırakıp gidememde eczaneden göğüs koruyucu aldim wee baby nin dün çok güzel emdi çok hafif acısı oldu ama bugün emmiyo bide benim oğlum maşallah emmeyi çok seviyo sürekli emiyo keyfiye 2 saati zor geçer yani memesiz şuan maalesef emzikle zapdetmeye çalışıyorum biberonda tutmuyo sagip vermeye napicam bilmiyorum
Hulya12 Urunzeynep sabret canım en gec 20 güne gögüs uçları terbiyeleniyor sakın pes etme emmeyi istememesi gögüs kapagından degildir merak etme
Urunzeynep Hulya12 çok sağol canim aptamil mama aldim sabah 1 kere onu verdim sonra elimle sağdım kendi sütümü biberonla verdim sabahtan beri ilk emzirmem şuan acısı çok aza indi çok şükür yarında böyle olursa tamamen iyileşir diye düşünüyorum
Urunzeynep Bisaniye lanolin var bepantol var ayva çekirdeği jeli çoğu şey yani denedim ama olmadi çareyi dinlendirmekte buldum teşekkür ederim :)