bartumommy Kızlar haftanın 5 günü sabahları muhakkak taşmış oluyor kakası artık gına geldi bezinin bel tarafınıda sıkıyorum yok yine taşırıyor öneriniz vs varmıdır ya helpp lütfen
-strongmother- bartumommy bezinin markasını değiştir ben çözümü öyle buldum pure baby kullanıyorduk her gece taşıyordu şimdi bebem natural aldım hiç sızdırma yok
bartumommy Kiziveannesii bezi küçük değil aksine bir tık büyük bile olabilir sıkıntı başka birşeyde ama çözeceğim 😅
mucizeolsuun Bezden kaynaklı olabilir mi küçülmüş olup kayabilir numara değiştirebilirsiniz yada marka değiştirin molfix pure solftun kalıpları geniş
bartumommy mucizeolsuun bezi küçük değil aksine büyük bile ben yanlış bağlıyor da olabilirim sanırım ya
dedeeminbusra bartumommy sıkıntı minnostaa 😁 benim bebegimde öyle malesef 😁 sulalesik bozuk oglum az yap babanin cebine diyorum😁😁
bartumommy Kiziveannesii bezle alakalı olduğunu düşünmüyorum çünkü sızdırma vs değil baya kka sırtına kadar gidiyor sorun benim oğlanda sanırım yada bende 😅
bartumommy dedeeminbusra kesinlikle bende sıkıntıyı artık bezde vs aramıyorum normalden fazla yapıyor çok şükür yemesi de iyi tuvaleti de 😅
lamiakus Ne güzel herkesin derdi farklı benim kızımda çok az az yapıyor düzelmedi bi türlü küçük küçük yapıyor diyorum keske dolu dolu doldursa beİnide rahatlasa bagırsakları.
bartumommy lamiakus kesinlikle fazla yapsa niye fazla az yapsa niye az diye dert ediyoruz işte annelik
lamiakus bartumommy ya pimpiriktwn değil aslında hep kaka düzeni öyle az az yapıyor günde 3 kere falan