Rabiiul inşallah 🙏 biraz cesaret gerekiyor az yaşken eğilirmiş çok geç kalmamalısınız. 3 gündür benimki direnmeye başladı yanıma yatırıp kendine kendine uyuma moduna geçmiştik ama bu aralar genelde koluma yatıp sarılarak uyumaya ve pıt pıt yaparak uyumaya başlamıştı bugün dişimiz patladı 🥹 iyi ki sallanmayı bırakmışız bu sürece kadar diye düşünüyorum