Sinirli bi bebek olabilir benim bebeğimde öyleydi çok açılmadan emziriyorum altını asla pis bırakmıyorum hatta çoğu zaman altını yıkıyorum Buda rahatlatıyor ve aşırı uykusu gelmeden yatırıyorum aksi taktirde bu şekilde yapıyor şuna 3 ay 7 günlüğüz bizde alıştık atak dönemi değilse rahat geçiyor