Merhabalar kızım 4 yaşında tam bi oyuncak sevdalısı herneyse bu akşam oturmaya gittik biyere orda bi oyuncak beğenmiş çok küçük söyledi bana bende biliyorum ama istemek yok dedim sonra evden çıkarken onu elinde saklamış buzamana kadar hiç yapmadı böyle bişeyi ilk defa yaptı görünce başta bi kızdım ama sonra güzelce anlattım zaten normalde sormadan asla kimsenin bişeyini istemez benden bile ama bu akşam neden öyle yaptı anlayamadım hala bunu düşünüyorum ve canım çok sıkıldı galiba fazla takıntılı bi insanım 😏